Crearea
unui cont
În vederea
creării unui cont care să vă ajute să achiziționați produse de pe platforma
online www.dekojaluzele.ro, apăsați butonul „Înregistrare” din
meniul aflat în partea dreaptă, sus, care se regăsește în pagina principală a
site-ului. Prin accesarea acestui buton, va fi afișată o casetă inițială de
înregistrare, unde trebuie completate un set de date preliminare, pe care le
veți trimite ulterior apăsând butonul „Trimite”. După efectuarea acestui pas,
va fi generat un mesaj prin care se confirmă crearea contului dumneavoastră. În
final, după confirmarea creării contului, vă veți putea bucura de contul
dumneavoastră făcând online cumpărăturile dorite.
Plasarea
comenzii
Primul pas care
trebuie efectuat în vederea achiziționării de produse de pe platforma online www.dekojaluzele.ro este alegerea produsului dorit, care
ulterior se va adăuga în coșul dumneavoastră de cumpărături, prin apăsarea
butonului „Adaugă în coș”, buton existent pentru fiecare produs în parte.
Pentru
achiziționarea unor produse la dimensiuni speciale (non-standard), înainte de adăugarea
acestora în coșul dumneavoastră de cumpărături, vă rugăm să introduceți cu
atenție dimensiunile dorite.
În coșul de
cumpărături, beneficiați de posibilitatea de a modificare a cantității
produselor dorite, sau de a șterge un produs ales. Ulterior adăugării
produsului/produselor în coșul de cumpărături, veți trece la pasul următor.
Pentru finalizarea plasării comenzii este necesar să fiți autentificat: dacă
aveți deja un cont pe site-ul nostru, va trebui să vă autentificați folosind
datele pe care le-ați introdus în momentul creării contului. În caz contrar,
veți fi nevoit să vă creați un cont sau să finalizați comanda ca „utilizator
neînregistrat”.
Următoarea
etapă a plasării comenzii, este introducerea datelor de facturare. Prin
intermediul platformei noastre, aveți opțiunea de a comanda atât în calitate de
persoană fizică, cât și în calitate de persoană juridică. În condițiile în care
sunteți deja autentificat, nu veți mai fi nevoit să parcurgeți acest pas.
Odată
completată adresa de facturare, este necesar să menționați care este adresa de
livrare a produselor comandate, în condițiile în care cele două tipuri de
adrese nu sunt aceleași.
Ca și ultim pas
care trebuie îndeplinit în vederea plasării comenzii dumneavoastră este
selectarea metodei de plată a comenzii.
Înainte de
plasarea comenzii, vă recomandăm să vă informați cu privire la modalitățile de
măsurare pentru produsele dorite, modalități care vă sunt prezentate inclusiv
pe acest site, deoarece în momentul plasării unei comenzi cu dimensiuni non-standard
clientul trebuie să își asume responsabilitatea cu privire la datele furnizate.
Procesarea
comenzilor
Programul de
procesare al comenzilor online este de Luni-Sâmbătă, în intervalul orar 08:00 –
20:00.
Procesarea
comenzilor este realizată în funcție de ordinea înregistrării lor în sistem.
Este necesar să știți că intervalul de timp pentru procesarea unei comenzi
poate varia între 24-48 ore.
În urma
procesării comenzii, veți fi contactat telefonic sau prin intermediul unui
e-mail în vederea stabilirii datelor de livrare.
Dorim să vă
informăm că plasarea unei comenzi online valide, nu vă poate garanta rezervarea
și/sau livrarea produsului comandat, atât rezervarea produsului cât și
confirmarea stocului, va fi realizată telefonic sau prin e-mail de către
operatorii companiei, în momentul în care veți fi contactat pentru procesarea
comenzii.
Produsele vor
putea fi livrate numai în funcție de stocul produselor în momentul plasării
comenzii dumneavoastră.
În condițiile
existenței produselor dorite pe stoc, livrarea va fi făcută în termen de 1-2
zile lucrătoare, începând de la data confirmării comenzii.
Procesarea și
livrarea unei comenzi poate dura între 2-3 zile lucrătoare, doar în contextul
în care comanda a fost plasată în perioada Sărbătorilor de iarnă sau de Paște,
în perioada Black Friday sau în timpul altor campanii derulate de către firma
noastră, datorită volumului ridicat de comenzi.
Statusul
comenzii
În secțiunea
„Contul meu” aveți posibilitatea de a vizualiza toate comenzile pe care le-ați
plasat pe platforma online și inclusiv etapa în care se află acestea la
momentul accesării. În cazul în care la un moment dat, doriți să revedeți
detaliile comenzilor dumneavoastră, veți avea la dispoziție un link,
reprezentat de numărul comenzii din dreptul fiecărei înregistrări.
În momentul verificării etapei în care
se află comanda dumneavoastră, veți putea regăsi unul dintre statusurile
următoare:
Nouă -
ceea ce
reprezintă înregistrarea cu succes a comenzii și care va fi ulterior procesată
de către unul dintre operatori.
Anulată – acest status apare doar în contextul anulării unei comenzi de către client.
În curs de procesare – comanda dumneavoastră va fi în curând
preluată de către un reprezentant de vânzări, iar ulterior veți fi contactat
telefonic sau prin e-mail de către un operator, pentru confirmarea comenzii.
Confirmată și în curs de execuție – în condițiile acestui status, ați
fost deja contactat de către un operator pentru confirmarea comenzii, iar
aceasta a fost plasată mai departe departamentului de execuție al produselor.
În curs de livrare – comanda dumneavoastră este pregătită
și vă va fi livrată.
Livrată – comanda a intrat în posesia cumpărătorului.