Crearea unui cont

 

În vederea creării unui cont care să vă ajute să achiziționați produse de pe platforma online www.dekojaluzele.ro, apăsați butonul „Înregistrare” din meniul aflat în partea dreaptă, sus, care se regăsește în pagina principală a site-ului. Prin accesarea acestui buton, va fi afișată o casetă inițială de înregistrare, unde trebuie completate un set de date preliminare, pe care le veți trimite ulterior apăsând butonul „Trimite”. După efectuarea acestui pas, va fi generat un mesaj prin care se confirmă crearea contului dumneavoastră. În final, după confirmarea creării contului, vă veți putea bucura de contul dumneavoastră făcând online cumpărăturile dorite.

 

Plasarea comenzii

 

Primul pas care trebuie efectuat în vederea achiziționării de produse de pe platforma online www.dekojaluzele.ro este alegerea produsului dorit, care ulterior se va adăuga în coșul dumneavoastră de cumpărături, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, buton existent pentru fiecare produs în parte.

Pentru achiziționarea unor produse la dimensiuni speciale (non-standard), înainte de adăugarea acestora în coșul dumneavoastră de cumpărături, vă rugăm să introduceți cu atenție dimensiunile dorite.

 

În coșul de cumpărături, beneficiați de posibilitatea de a modificare a cantității produselor dorite, sau de a șterge un produs ales. Ulterior adăugării produsului/produselor în coșul de cumpărături, veți trece la pasul următor. Pentru finalizarea plasării comenzii este necesar să fiți autentificat: dacă aveți deja un cont pe site-ul nostru, va trebui să vă autentificați folosind datele pe care le-ați introdus în momentul creării contului. În caz contrar, veți fi nevoit să vă creați un cont sau să finalizați comanda ca „utilizator neînregistrat”.

 

Următoarea etapă a plasării comenzii, este introducerea datelor de facturare. Prin intermediul platformei noastre, aveți opțiunea de a comanda atât în calitate de persoană fizică, cât și în calitate de persoană juridică. În condițiile în care sunteți deja autentificat, nu veți mai fi nevoit să parcurgeți acest pas.

 

Odată completată adresa de facturare, este necesar să menționați care este adresa de livrare a produselor comandate, în condițiile în care cele două tipuri de adrese nu sunt aceleași.

 

Ca și ultim pas care trebuie îndeplinit în vederea plasării comenzii dumneavoastră este selectarea metodei de plată a comenzii.

 

Înainte de plasarea comenzii, vă recomandăm să vă informați cu privire la modalitățile de măsurare pentru produsele dorite, modalități care vă sunt prezentate inclusiv pe acest site, deoarece în momentul plasării unei comenzi cu dimensiuni non-standard clientul trebuie să își asume responsabilitatea cu privire la datele furnizate.


Procesarea comenzilor

 

Programul de procesare al comenzilor online este de Luni-Sâmbătă, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

 

Procesarea comenzilor este realizată în funcție de ordinea înregistrării lor în sistem. Este necesar să știți că intervalul de timp pentru procesarea unei comenzi poate varia între 24-48 ore.

 

În urma procesării comenzii, veți fi contactat telefonic sau prin intermediul unui e-mail în vederea stabilirii datelor de livrare.

 

Dorim să vă informăm că plasarea unei comenzi online valide, nu vă poate garanta rezervarea și/sau livrarea produsului comandat, atât rezervarea produsului cât și confirmarea stocului, va fi realizată telefonic sau prin e-mail de către operatorii companiei, în momentul în care veți fi contactat pentru procesarea comenzii.

 

Produsele vor putea fi livrate numai în funcție de stocul produselor în momentul plasării comenzii dumneavoastră.

 

În condițiile existenței produselor dorite pe stoc, livrarea va fi făcută în termen de 1-2 zile lucrătoare, începând de la data confirmării comenzii.

 

Procesarea și livrarea unei comenzi poate dura între 2-3 zile lucrătoare, doar în contextul în care comanda a fost plasată în perioada Sărbătorilor de iarnă sau de Paște, în perioada Black Friday sau în timpul altor campanii derulate de către firma noastră, datorită volumului ridicat de comenzi.

 

Statusul comenzii

 

În secțiunea „Contul meu” aveți posibilitatea de a vizualiza toate comenzile pe care le-ați plasat pe platforma online și inclusiv etapa în care se află acestea la momentul accesării. În cazul în care la un moment dat, doriți să revedeți detaliile comenzilor dumneavoastră, veți avea la dispoziție un link, reprezentat de numărul comenzii din dreptul fiecărei înregistrări.

 

În momentul verificării etapei în care se află comanda dumneavoastră, veți putea regăsi unul dintre statusurile următoare:

 

Nouă   - ceea ce reprezintă înregistrarea cu succes a comenzii și care va fi ulterior procesată de către unul dintre operatori.

Anulată – acest status apare doar în contextul  anulării unei comenzi de către client.

În curs de procesare – comanda dumneavoastră va fi în curând preluată de către un reprezentant de vânzări, iar ulterior veți fi contactat telefonic sau prin e-mail de către un operator, pentru confirmarea comenzii.

Confirmată și în curs de execuție – în condițiile acestui status, ați fost deja contactat de către un operator pentru confirmarea comenzii, iar aceasta a fost plasată mai departe departamentului de execuție al produselor.

În curs de livrare – comanda dumneavoastră este pregătită și vă va fi livrată.

Livrată – comanda a intrat în posesia cumpărătorului.